Doprava a platba

Spôsob dodania tovaru a ceny za dopravu

V prípade, že nie je stanovené inak, tovar v rámci Slovenska expedujeme kuriérskou službou, alebo prostredníctvom Slovenskej pošty.

Zásielky odoslané kuriérskou službou sú obvykle doručované nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty zvyčajne trvá 2-3 pracovné dni.

O aktuálnom stave Vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom.


Ceny dopravy pre SR sú nasledovné:

Prepravná služba

Cena dopravy (pri objednávke do 79,99€)

Cena dopravy (pri objednávke nad 80€)

Kuriér ReMax

2,90 €

ZADARMO

Kuriér DHL Parcel

2,90 €

ZADARMO

Slovenská pošta Expres

4,90 €

4,90 €


Balné - ZADARMO

Náklady na balenie tovaru hradíme pri každej objednávke za Vás.


Spôsoby platby

1. Na dobierku

Platba za balík prebieha až pri doručení Vami objednanej zásielky. Dobierku platíte v hotovosti pri doručení tovaru kuriérom.

2. Bankový prevod

Po prijatí objednávky Vám zašleme e-mail s platobnými údajmi, na základe ktorých vopred uhradíte prislúchajúcu sumu bezhotovostne - bankovým prevodom na náš účet.

3. Okamžitá Online platba kartou (TrustCard)

Po odoslaní objednávky a výbere tejto platobnej metódy, budete automaticky presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu, kde vopred uhradíte prislúchajúcu sumu za Vašu objednávku pomocou platobnej karty VISA, alebo MasterCard.

Pokiaľ zaplatíte kartou Online, vyhnete sa čakaniu na bankový prevod a Vaša objednávka k Vám dorazí skôr.


Ceny platieb pre SR sú nasledovné:

Platba prevodom na účet

Online platba TrustCard

Platba na dobierku

ZADARMO

ZADARMO

+ 1,00 €



Ďalšie informácie


Dodanie tovaru mimo územia Slovenskej republiky

Tovar objednaný z www.namaximum.sk zasielame v rámci územia Slovenskej republiky.

Ak potrebujete tovar zaslať do Českej republiky, objednávku si prosím vytvorte v našom CZ e-shope www.namaximum.cz

V prípade záujmu o objednávku mimo územia SR alebo CZ, nás prosím kontaktujte e-mailom na info@namaximum.sk.


Problém s doručovaním?

Ak Vám zásielka nebola doručená, alebo sa vyskytol pri jej doručovaní problém (nekompletná/poškodená zásielka, tovar nezodpovedá vytvorenej objednávke), obráťte sa, prosím na náš zákaznícky servis na tel.č. +421 948 108 575, alebo nás kontaktujte e-mailom na info@namaximum.sk.

Neváhajte sa na nás obrátiť – spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste!


Zaregistrujte sa a získajte výhody

Vytvorte si u nás zákaznícke konto, s ktorým budete mať prístup ku všetkým Vašim údajom a vytvoreným objednávkam. Po prihlásení sa do Vášho účtu máte možnosť sledovať stav Vašej objednávky (nie prepravy!), spravovať dodacie adresy, fakturačné a osobné údaje.

Ako registrovaný zákazník máte navyše možnosť zbierať za vytvorené objednávky vernostné body. Viac o našom vernostnom programe sa dozviete tu.